Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Proszę wypełnić formularz zwrotu/reklamacji i dołączyć go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu (faktura).

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
moja mantylka ALICJA KOWALSKA
ZABAWA 9
32-020 WIELICZKA

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt należy wypełnić potrzebne oświadczenie i wysłać go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

moja mantylka ALICJA KOWALSKA
ZABAWA 9
32-020 WIELICZKA

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl